koszyk jest pusty
+48 509 27 21 44
babysportive@interia.eu
Pomoc / FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania (FAQ)

Jak zareklamować otrzymany towar ?

Reklamacja w sklepie.

Możesz reklamować produkt bezpośrednio w naszym sklepie. W takiej sytuacji wymagane jest przesłanie pisma reklamacyjnego wraz z kopią faktury badź kopią paragonu fiskalnego.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia otrzymania pisma.
Odpowiedni formularz reklamacyjny znajdą Państwo poniżej:

formularz reklamacyjny.

Jak należy się zachować, jeżeli otrzymamy uszkodzony towar ?

Jeżeli otrzymany towar jest uszkodzony, należy wraz kurierem firma GLS sporządzić protokół rozbieżności, będący później podstawą reklamacji. 
Prosimy o przyjęcie uszkodzonego towaru i jego przechowanie aż do czasu wymiany. Odmowa przyjęcia bez spisania protokołu rozbieżności może utrudnić proces reklamacji.
Postaramy się o wymianę towaru na nie uszkodzny, najszybciej jak to jest możliwe.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Masz 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Zwracany towar musi być nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania. Do towaru musi być dołączona faktura oraz pisemne oświadczenie o zwrocie towaru. Nie można zwracać towarów wykonanych na indywidualne zamówienie.
Towar można zwrócić poprzez jego wysyłkę do naszej firmy w Kmyku przy ulicy Polnej 10a.
Najlepiej jednak skontaktować się z obsługą sklepu, która pomoże zorganizować zwrot. Koszt zwrotu pokrywa Kupujący. Kosztów dostawy towaru nie zwracamy.
Po otrzymaniu towaru kwota za towar pomniejszona o koszty zwrotu, może zostać wykorzystana na zakupy w sklepie lub na życzenie Klienta zostanie przelana na jego rachunek.

W jaki sposób mogę zapłacić za towary ?

W chwili obecnej za towary można zapłacić na dwa sposoby:
Przelewem.
Wybierając płatność przelewem. Wraz z potwierdzeniem zamówienia, otrzymasz od nas emaila z numerem konta, na który należy dokonać płatności. Gdybyś miał/ła wątpliwości czy numer konta jest prawidłowy, zawsze możesz go sprawdzić z numerem znajdującym się na naszej stronie w zakładce Płatności.
Przy odbiorze.
Jeżeli wybrałeś płatność przy odbiorze, przygotuj wyliczoną kwotę i przekaż ją kurierowi lub kierowcy, który dostarczył przesyłkę. Po otrzymaniu zapłaty i potwierdzeniu odbioru, kurier może wydać przesyłkę. Jeżeli masz wątpliwości czy przesyłka nie została uszkodzona w trakcie transportu, rozpakuj ją w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, będący podstawą póŸniejszej reklamacji.
wykonanie: midinet.pl
,